• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77168
+
-

4 کتابخانه جدید  در استان  ساخته می‌شود

خبر
4 کتابخانه جدید  در استان  ساخته می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز از احداث 4 کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
«احمدعلی هراتی» در گفت‌وگو با مهر با اشاره به احداث فضاهای جدید کتابخانه‌ای در استان البرز که پاییز امسال کلنگ‌زنی خواهد شد، اظهار کرد: 4 فضای کتابخانه‌ای جدید آبان امسال به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی وارد فاز اجرایی می‌شود.
وی با بیان این‌که بهره‌برداری از پروژه‌های جدید باعث افزایش چشمگیر فضاهای کتابخانه‌ای می‌شود، گفت: در افق ۱۴۰۴ استان البرز باید ۴۵ هزار مترمربع فضای کتابخانه‌ای داشته باشد که با بهره‌برداری از پروژه‌های جدید از این میزان عبور خواهیم کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در خصوص احداث پروژه‌های کتابخانه‌ای جدید استان، افزود: یک پروژه در مشکین‌دشت احداث خواهد شد که ۷۵۰ متر‌مربع وسعت دارد.
هراتی دیگر پروژه‌ای را که امسال در هفته کتاب و کتابخوانی وارد مدار اجرایی می‌شود احداث کتابخانه شهر جدید هشتگرد اعلام کرد و گفت: این پروژه نیز ۸۵۰ متر وسعت خواهد
داشت.
وی با اشاره به ایجاد کتابخانه مرکزی شهرستان ساوجبلاغ با 2200 مترمربع عرصه، افزود: عملیات اجرایی این فضای کتابخانه‌ای نیز آبان سال جاری و در هفته کتاب و کتابخوانی آغاز می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز در بخش دیگری اضافه کرد: کتابخانه جدید شهرستان نظرآباد با مساحت 1۲۰۰ مترمربع نیز امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید